زمینه ها و موضوعات پیشنهاد :
منظور از پیشنهاد در این آئین نامه عبارتست از ارائه هر نوع نظر ، اندیشه ، ویا راهکاری که بمنظور بهبود فعالیت ها وفرآیندهای جاری سازمان ، اصلاح و برطرف نمودن مسائل ومشکلات و ارتقای کمی وکیفی در وضعیت موجود و در راستای تعالی سازمان مطرح می گردد .
کارکنان دانشگاه با توجه به زمینه های ذیل می توانند پیشنهادهای خود را به دبیر خانه کمیته تحویل نمایند :
1 - افزایش کیفیت وکمیت خدمات وفعالیت های دانشگاه در زمینه های (بهداشتی، درمانی ، پژوهشی ، پشتیبانی ، دانشجوئی ، فرهنگی و....)
2 - صرفه جویی در منابع و کاهش هزینه ها بدون کاهش در کیفیت خدمات .
3 – سرعت بخشیدن به عملیات وخدمات ارائه شده در دانشگاه .
4- اصلاح وبهبود فرایندهای اجرائی وپیشگیری از کارهای موازی ودوباره کاری .
5- ایجاد برنامه های تازه و ابتکاری در زمینه فعالیتهای سازمان .
6 - اصلاح وبهبود مقررات ودستور العمل های کاری، ساختار سازمانی،وارتباطات بین بخشی در دانشگاه .
7 - ابداع روشهای تازه در ارائه خدمت جهت افزایش رضایتمندی ارباب رجوع .
8 - جلب حمایت وپشتیبانی مردمی جهت تقویت ارائه خدمات وفعالیت های دانشگاه .
9 - ارتقا وبهبود مناسبات وپیوندهای دانشگاه با دیگر نهادها وسازمانهای اجرایی خصوصی وعمومی .
10 - بسط روابط انسانی مطلوب درمیان کارکنان ، دلپذیرتر کردن و بهسازی محیط کار .
11 - بهبود امور رفاهی وافزایش رضایت وانگیزه در کارکنان بدون تحمیل هزینه های اضافی .
|
|
|