SBMU
Skip navigation links
همکاران
دانشكده ها
واحدها و شرح وظایف
صفحه اصلی
جستجو
Skip navigation links
صفحه اصلی
همکاران
دانشكده ها
آدرس های مورد نیاز
تماس با ما

  

1. ثبت نام جهت شركت درامتحانات آزمون پذيرش مقطع فوق تخصصي وفلوشيپ

1- وصول دستورالعمل ثبت نام

2- ارسال به دانشکده پزشکی جهت اطلاع مدیران محترم گروه های آموزشی

3- درج اطلاعات درآدرس الکترونیکی دانشگاه جهت رویت کلیه متقاضیان

4- اخذ مدرک از متقاضیان مطابق دستورالعمل مربوطه

5- کنترل وارسال یک نسخه از لیست مذکور به وزارت متبوع به همراه مدارک جهت تایید

6- ارسال یک نسخه از لیست به دانشکده پزشکی

2.  ثبت نام از پذيرفته شدگان آزمونهاي مقاطع فوق الذكر و همچنین تخصصی و معرفي آنان به دانشكده هاي ذيربط جهت شروع دوره

1- وصول لیست تایید شده به همراه سهمیه قبول شدگان مقاطع تخصصی ، فوق تخصصی وفلوشیپ از وزارت متبوع

2- وصول دستورالعمل وزمان ثبت نام ( درخصوص مقطع تخصصی )

3- تعیین زمان ثبت نام ( مقاطع فوق تخصصی وفلوشیپ ) توسط اداره تحصیلات تکمیلی و درج آن سایت دانشگاه .

4- وصول مدارک ثبت نامی وکنترل آن ومعرفی به دانشکده پزشکی جهت شروع دوره

3. صدور حكم كمك هزينه تحصيلي جهت دستياران مقاطع تخصصی و فوق تخصصی

مشخص گردیدن نتیجه گزینش دستیاران در دو مقطع تخصصی وفوق تخصصی و وصول تاریخ شروع بکار از سوی دانشکده پزشکی وکنترل نهایی پرونده آموزشی به لحاظ تکمیل بودن مدارک ثبت نامی ودرنهایت صدور حکم حقوقی وارسال  یک نسخه از آن به وزارت متبوع ودانشکده پزشکی  

4. اخذ شهريه وهزينه تحصيلي از دستياران مقاطع تخصصی ،  فوق تخصصی ، فلوشیپ ، انتقالی یاتکمیل دوره خارج ازکشور كه واجد شرايط پرداخت شهريه وهزينه تحصيلي ميباشند

کنترل میزان شهریه براساس آخرین مصوبات هیات امنا و رئیسه دانشگاه و مصوبات مربوطه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی وتخصصی وزارت متبوع و اخذ شهریه وارسال اصل فیش مربوطه جهت استحضار معاونت محترم آموزشی  

6. هماهنگي با دانشكده هاي پزشكي و دندانپزشكي جهت ثبت نام دستياران تخصصي پزشكي ، دندانپزشكي وفوق تخصصي به منظور شركت در امتحانات ارتقاء وگواهينامه و دانشنامه تخصصي

آزمونهای ارتقاء ودانشنامه

1- وصول دستورالعمل ثبت نام آزمونهای ارتقاء

2- ارسال آن به دانشکده پزشکی وثبت نام وبرگزاری توسط دانشکده

3- وصول نتیجه آزمون و بررسی نتایج وارسال آن به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی وتخصصی وزارت متبوع .

7. مكاتبات و ايجاد هماهنگي با ارتش وسپاه پاسداران جهت دستياران پذيرفته شده ارتشي وسپاهي و تنظیم قرار داد مالی مربوطه

1- بررسی میزان شهریه پذیرفته شدگانیکه  متعهد خدمت به وزارت متبوع نیستند وعضو رسمی سپاه ، ارتش و ..... می باشند

2-  تنظیم قرارداد مربوطه وارسال یک نسخه از آن به عنوان بالاترین مقام محل تعهد

3- وصول یک نسخه تاییدشده وامضاء شده از سازمان یا ارگان ذیربط بهمراه شهریه مربوطه

8. بررسي وضعيت و معرفي افراد شاغل به تحصيل خارج از كشور جهت ارزشيابي علمي وعملي به دانشكده پزشكي واعلام نتيجه ارزشيابي به وزارت متبوع

وصول مکاتبه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی وتخصصی وزارت متبوع در خصوص معرفی فارغ التحصیلان خارج از کشور به منظور ارزشیابی علمی و ارسال آن به دانشکده پزشکی جهت اخذ نظر مدیر محترم گروه مربوطه

ارسال تاریخ شروع دوره ونتیجه ارزشیابی به دبیرخانه مذکور ..........

9. اعلام شروع بکار و گواهی انجام کار ماهانه دستیاران مستخدم سایر سازمانها و بررسی وضعیت استخدامی آنها بلحاظ ماموریت آموزشی و ....

وصول تاریخ شروع بکار وارسال آن به محل استخدام وبررسی وضعیت استخدامی به لحاظ ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق و ارسال گواهی انجام کار ماهانه افراد ذیربط به محل استخدام یا بورس  

10. بررسي وضعيت نظام وظيفه پذيرفته شدگان و ايجاد هماهنگي با وزارت متبوع وحوزه نظام وظيفه به منظور اخذ معافيت تحصيلي جهت دستياران مشمول نظام وظيفه

وصول اسامی دستیارانیکه مشمول نظام وظیفه عمومی هستند از وزارت متبوع وکنترل دانشگاه و ارسال لیست اسامی و مشخصات آنها درقالب لوحه فشرده به نظام وظیفه عمومی تهران جهت اخذ معافیت تحصیلی .

11. پذیرش دستیاران انتقالی یا تکمیل دوره خارج از کشور

1- معرفی دستیاران انتقالی خارج از کشور یا تکمیل دوره از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی وتخصصی وزارت متبوع

2- ارسال مکاتبه جهت استحضار ، اظهار نظر واخذ نظر مدیر گروه آموزشی مربوطه

3-  طرح درکمیته نقل وانتقالات دانشگاه و درصورت موافقت ، پس از ثبت نام و اخذ شهریه مربوطه به دانشکده مربوطه معرفی میشوند و مکاتبه ای نیز به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی وتخصصی وزارت متبوع ارسال میگردد .

 12. معرفي دستياران فارغ التحصيل مشمول نظام وظيفه به حوزه وظيفه عمومي

انجام مکاتبه با حوزه نظام وظیفه عمومی پیرو مکاتبه قبلی درخصوص معرفی دستیاران فارغ التحصیل مشمول نظام وظیفه عمومی با حوزه نظام وظیفه

 

13. معرفی دستیاران این دانشگاه جهت طی دوره های چرخشی در دانشگاههای دیگرو بالعکس

وصول معرفی نامه جهت طی دوره روتیشن با ذکر نام دوره وزمان آن از سوی دانشکده مربوطه

1- ارسال به سازمان یا دانشگاه موردنظر جهت استحضار ،اظهار نظر و اخذ نظرمدیر محترم گروه مربوطه

2- وصول نیتجه موافقت وانجام مکاتبه با دانشگاه مبداء 

14. بررسي پرونده وضعيت دستياران فارغ التحصيل و اعلام مراتب به اداره صدور گواهينامه جهت اعلام فارغ التحصيلي دستياران به وزارت متبوع

1-  وصول فرم فراغت ا ز تحصیل بهمراه برگه تسویه حساب از سوی دانشکده مربوطه

2- کنترل وضعیت آموزشی به لحاظ نمرات مندرج در فرم مربوطه ، کنترل مشخصات شناسنامه ای ، بررسی وضعیت وصول نتایج میهمانی ودوره های روتیشن ، کنترل وضعیت خدمت نظام وظیفه عمومی ، کنترل وضعیت شهریه ، بررسی وضعیت استخدامی به لحاظ اخذ ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق ، بررسی تاریخ دفاع پایان نامه،بررسی مهلت مجاز آئین نامه ای طی دوره مذکور طبق آخرین مفاد مصوبات نسشت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی وتخصصی وزارت متبوع.

3-  اعلام فارغ التحصیلی به اداره محترم صدور گواهینامه  

15. بررسی پرونده دستیاران مقاطع فلوشیپ و فوق تخصصی بلحاظ پایان دوره واعلام آن به وزارت متبوع

الف

1-  بررسی پرونده آموزشی وکنترل وضعیت آموزشی

2- ارسال آن به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت متبوع به منظور شروع تعهدات قانونی

ب

1-  وصول پایان دوره دستیاران مقطع فلوشیپ کنترل پرونده وخصوصا تسویه حساب افراد ذیربط وارسال گواهی پایان دوره به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی وتخصصی وزارت متبوع وتهیه لیست مربوطه و تحویل آن به اداره صدور گواهینامه ، جهت کنترل ، خطاطی مدرک مربوطه وتحویل آن به فرد موردنظر پس از احراز شرایط خاص.

16. انجام مكاتبات اداري با ادارات وابسته وغير وابسته به وزارت متبوع و دانشگاههاي علوم پزشكي ، دانشكده ها، مراكز پزشكي ، آموزشي و درماني ، ارگانها و ...در خصوص صدور انواع گواهی از جمله اشتغال به تحصیل یا تکمیل فرم های گزینش اعضا هئیت علمی پس از فارغ التحصیلی

گواهی اشتغال به تحصیل جهت خروج از کشور

1- وصول گواهی اشتغال به تحصیل از سوی دانشکده پزشکی

2-  ارسال درخواست متقاضی بهمراه ذکردلایل ومدارک مربوطه به دفتر حقوقی دانشگاه جهت اخذ وثیقه مربوطه

3-  صدور گواهی بدون عنوان جهت ترجمه  

17. درخواست ظرفیت پذیرش در مقاطع تخصصی ، فوق تخصصی و فلوشیپ از دانشکده و اعلام به وزارت متبوع

1-  وصول استعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی وتخصصی وزارت متبوع جهت اخذ ظرفیت پذیرش دستیار در مقاطع مختلف

2- ارسال آن به دانشکده پزشکی جهت استحضار و اخذ نظر مدیران محترم گروه های آموزشی مربوطه

3- ارسال مکاتبه نهایی دانشکده پزشکی به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی وتخصصی وزارت متبوع