SBMU
Skip navigation links
دانشکده علوم توانبخشی
جزوات و منابع درسی
گروههای آموزشی
فن آوری اطلاعات
بخش های مختلف
کلینیک ها
صفحه اصلی
معاونت ها
جستجو
Skip navigation links
ریاست
نهاد کمیته فرهنگی
بسیج جامعه پزشکی
اعضای هیأت علمی
برنامه راهبردی و استراتژیک
تحصیلات تکمیلی
امور آموزشی
امور پژوهشی
کنگره ، کارگاه و سمینار
امور دانشجویی
کتابخانه
کتب منتشر شده
(IT)فن آروی اطلاعات
اطلاعیه ها و بخشنامه ها
آرشیو اخبار
درباره ما
تماس با ما
مجله طب توانبخشیExpand مجله طب توانبخشی
مرکز بررسی عدسیهای چشمی
 

 

 

اداره امور عمومی

 

 

رئیس اداره امور عمومی – علی اشرف پورصادقی

 

وظایف :

1.       تعیین خط مشی و ایجاد هماهنگی بین واحدها و نظارت بر امور اداری و مالی دانشکده و حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی

2.       نظارت بر کلیه امور عمومی مشتمل بر خدمات عمومی کارپردازی تدارکات انبار دبیرخانه بایگانی کارگزینی امورمالی تاسیسات نقلیه ماشین نویسی چاپ و تکثیرو ....

3.       نظارت و سازماندهی فعالیت ها تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی

4.       نظارت و اجرای صحیح آئین نامه ها و مقررات اداری و مالی و دستور العمل ها و ضوابط

5.       شرکت در جلسات - کمیسیونها و سمینارهای مختلف برای اداره بهتر واحدهای تحت سرپرستی و تهیه گزارشات لازم و ارائه به مقام ما فوق

6.       تهیه برنامه سالانه دانشکده و تنظیم بودجه و انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روشها آموزش و اجرای طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم

7.       تشریک مساعی با کارشناسان ستادی در تنظیم و اجرای آئین نامه ها بخشنامه ها و دستور العمل های مورد لزوم

8.       ایجاد خط مشی با توجه به خط مشی کلی دانشگاه و هماهنگ نمودن فعالیت های واحدهای تابعه با برنامه ها و اهداف مورد نظر دانشگاه

9.       تنظیم فهرست احتیاجات سالیانه دانشکده

10.   انجام تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود روشها و امور جاری دانشکده

11.   نظارت بر دریافت و پرداخت و تهیه لیست اضافه کار کارکنان

12.   نظارت بر کلیه امور مالی دانشکده و کنترل دفاتر و اسناد و لیست های هزینه شده برابر دستور العمل ها و مقررات مربوطه

13.   کنترل موجودی انبار از طریق ثبت و نگهداری دفاتر مربوطه

14.   نظارت بر ثبت و توزیع نامه های وارده و صادره و نگهداری سوابق مربوطه از طریق دفاتر مربوطه

15.   نظارت بر صدور ابلاغهای مرخصی ماموریت معذوریت و احکام کارگزینی و امثال آن بر اساس دستور العمل های مربوطه

16.   کنترل حضور و غیاب کارکنان غیر آموزشی دانشکده و ارائه گزارشات لازم به مقام مربوطه و همچنین کنترل ورود و خروج افراد متفرقه و وسایل نقلیه به محوطه دانشکده و برقراری انتظامات در داخل ساختمانها و محوطه دانشکده

17.   نظارت بر انجام امور مربوط به حفظ و کنترل اموال منقول و غیر منقول دانشکده

     18- انجام سایر امور مربوطه و محوله